Tips & tricks i Google

Skapa Teamuppgiftslistor i Keep

Med fantastiska Google Keep kan du organisera dina teamuppgiftslistor, skapa egna personliga uppgiftsanteckningar under möten och dela dessa med ditt team. Ett perfekt sätt att organisera arbetet tillsammans!

 

Skapa ett nyhetsbrev i Google Dokument

Skapa personliga nyhetsbrev i Google Docs. Experimentera med färger, bilder och typsnitt och skicka till dina kontakter och grupper.

 

Skapa platsbaserade påminnelser i Keep

Om du har sparat en anteckning eller lista, kan du ställa in en tidsbaserad påminnelse som i sin tur läggs till i din Google-kalender. Smart va?

 

Byt ägare till din kalender

Om du inte längre har möjlighet att hantera dina händelser i Google Kalender, kan du enkelt göra en kollega eller gruppmedlemmar till dess ägare. Den tillagda ägaren eller gruppen får ett e-postmeddelande och äger därefter kalendern.

 

Här kan du få utförligare information om ovanstående Tips och tricks!